• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bloggande

F

F.d. 52994

Guest
Sv: Bloggande

Jag har en blogg på min hemsida. Den skapades egentligen för våra närmaste, så att dom visste vad vi sysslade med. Alla är naturligtvis välkomna att kika på den. På hemsidan finns det en knapp som heter "Reseblogg" klicka på den så länkas du vidare

F

F.d. 50097

Guest

Tack för tipsen! Hittade flera bloggar som jag inte sett tidigare, men som jag nu lagt som favoriter ;)

Vi har också en blogg! Vi är inga övervintrare, men vi bloggar om resor med vår husbil Freedom samt om resor och husbilar i allmänhet. Här hittar ni vår blogg:

www.freedomtravel.se

/Helena & Peter

claes/mia

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025

Men med alla dessa bloggar ,hemsidor och facebook . kan ni inte lägga in dom här också så kan vi som inte är datanördar också ha lite behållning av era innlägg.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Men med alla dessa bloggar ,hemsidor och facebook . kan ni inte lägga in dom här också så kan vi som inte är datanördar också ha lite behållning av era innlägg.

Jag förstår inte riktigt frågan? Bloggarna finns ju bara ett klick bort och ger en överlägsen överblick jämfört med sporadiska inlägg på detta forum. Men jag tycker kanske att de borde läggas in under reseberättelser så att fler kunde hitta dessa fantastiska berättelser från klubbens övervintrare. De värmer i vinterkylan!

claes/mia

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025

Jovist Knarrevik men när du stiger upp på morgonen och startar datorn på HBK s hemsida och med ett trögt adsl eller vad det nu heter på landet där vi bor så behövs det inte många klick förrän det står still på nätet . det är därför jag vill ha det på HBK s sida så jag slipper sitta och vänta . Morgonstund har guld i mun/ Claes

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Skaffa ett 3G-modem så kan du ta med datorn ut i husbilen när det blir dags!
Det blir dessutom billigare!

Senast ändrad:

claes/mia

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025

Knarrevik jag har Tele nor trådlöst men även den står still då det år för många inne på sändaren.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Aj aj...! Skulle inte Telenor kunna få rätsida på detta? Jag har själv Tres 3G-modem och har i regel hastigheter på 3-4 Mbit/sek.

Senast ändrad:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Bonzo Han har inget internet nu, pratar med honom nu i telefon.
Inget internet just där på den campingen./susanne

Senast ändrad:

Adde09

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
3098
Medlemskap
2025

Vi tänker att för fösta gången övervintra i Spanien, planerar att köra omkring de 28/12. Kommer att skiva på vår hemsida (när vi hittar ett WiFi) www.resmedoss.com där vi lagt in våra resor med både bil och båt. Följ oss gärna på resan.
Renée o Janne

Toppen