• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Blir det jag o en massa par på Elmia, eller...?

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Blir det jag o en massa par på Elmia, eller...?

Även jag tänkte åka till Elmia alldeles ensam, vore kul att träffa någon mer. När kommer ni att vara där? Jag har inte övernattat där tidigare år. Stannar ni på campingen eller står ni på den vanliga parkeringen? Eller får man stå över natten på parkeringen?

Jag står på vanliga parkeringen, funkar alldeles utmärkt. Är nog där ett par dagar då jag har hunden med. Blir inte så många timmar i sträck inne på mässan då.
 
F

F.d. 24523

Guest
Sv: Blir det jag o en massa par på Elmia, eller...?

Hej !
Jag heter Lasse N .Är alldeles ny på det här med husbil. Köpte en Knaus för 14 dagar sedan.
Tänker ge mig av till Spanien och Potugal. Lite planlöst bara. Golfa, grilla och så. En bit kutur
sitter inte helt fel. Hadde varit kul med någon som drar åt samma håll. Åker ensam med en liten
fröken, fransk bulldog. Har seglat i hela mitt liv och har tagit ut kursen mot iberiska halvön. Sicker
den20 okt. någon som hakar på

mvh. lars norte:D
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Blir det jag o en massa par på Elmia, eller...?

Sticker en vecka före dig, men kör du fort så hinner du kanske ikapp mig ;) Stannar till och njuter lite när jag möter värmen.
 

Niels

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Sv: Blir det jag o en massa par på Elmia, eller...?

singelträff på gång kolla träfflistan?
 
Toppen