• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Blås innan du kör med 1,38 promille i blodet

F

F.d. 29979

Guest
Sv: Blås innan du kör med 1,38 promille i blodet

Han kommer garanterat att fällas i hovrätten.

– Hans (63-åringens) historia är rena rama efterhandskonstruktionen. Blod- och urinproverna visar tydligt att hans huvudsakliga förtäring av alkohol har skett långt tidigare än vad han säger.
Säger Wayne Jones

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023

Gratulerar till ett mycket klokt val! Du behöver aldrig vara osäker då du tar bilen en tidig morgon. Du behöver inte försöka komma ihåg hur du uttryckte dig på firmafesten. Din lever lever gott.

Antar att du med andra droger inkluderar cigaretter. En konsumtion av whisky som inte är så ovanlig, 10 cl på kvällen, och ett paket cigaretter om dagen gör tillsammans c:a 30.000/år. Motsvarar väl en gratis husbil på sikt.

Jag är själv inte nykterist men tror mig förstå problematiken. En barndomskamrat till mig, numera död, författaren Anders Harning brukade säga: Det är inte så att man lever längre om man inte dricker, det känns bara så. Skämt åsido. Vi kanske är inne på lite trådurspårning som vanligt. Dock inte totalt.

:)

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Menar du Anderz Harning, författaren och en verklig förargare av rang! Jag tillhörde hans beundrarskara förra årtusendet! Det måste ha varit trivsamt att växa upp med en sådan "gigant"!

Jappe

Toppen