• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Biodax

Gun & Claes

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
755
Medlemskap
2025
Sv: Biodax

Vi såg flmen igår och tycker att den var sevärd. Visst finns det många filmer som är bättre men helt OK

Claes

F

F.d. 52943

Guest

Vi hade bokat biljetter till idag. Fick ställa in då dottern drabbats av akut extern otit (igensvullen hörselgång - oerhört smärtsamt) och behövde akut transport till axessakuten.

Vi försöker i morgon söndag i stället.

B

Båtis

Guest

Nu har vi sett filmen, den var väl sådär. Lite överreklamerad och som någon sa det som var något kunde man se i trailern.
:twitcy:Ingemar o Maggan :holly-3-icon:

F

F.d. 4879

Guest

Om man frånser att man har betalat för att se 20 minuter reklam innan filmen börjar och blir rent ut sagt förbannad och har lust att gå därifrån..
Jag tycker filmen var klart sevärd och hade sina poänger och skådisarna är ju underbara i sina roller. Håller med om att 1:an var "bättre" då den hade poänger i varje scen. Men det måste ju också vara svårt att göra en lika bra eller bättre film än orginalet.
Tycker i alla fall att den var sevärd men spyr på all reklam, den skiten slipper man om man köper den på DVD efter jul...

Göran

F

F.d. 52943

Guest

Helt OK. Förvisso var ettan bättre - man har lärt sig att förutse en del skämt.

Toppen