• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Biodax

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej, jag undrar om det är någon som ska se den nya filmen " :spinny:Vi hade i alla fall tur med vädret igen" ? Den har ju premiär imorgon på biograferna . :santa1:Vi ska då se den den kan bli kul tror jag :santa-3-icon:.

Mvh

F

F.d. 15719

Guest
Sv: Biodax

Jepp - såklartvis ska vi också se den!

Hoppas att scenen från Prideparaden kommer med - där dom trasslade in sig på avstängda gator mitt bland pärlor och paljetter.

Med bilen avställd och eländes väder och rutten världsekonomi kan man behöva komma ifrån och skratta lite.

Life sucks - husbil rocks!

/elisabeth :wink:

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024

Ojoj - läste en recension i lokalblaskan idag.
- "Riktigt dålig uppföljare"
- "vill du spara pengar räcker det att se trailern. Där finns nämligen alla skämt i högst koncentrerad form".
Så skrev de också om Göta-Kanalefterföljare - men jag hade roligt när jag såg den.
Hmmmmmmmmmm
Påverkar inte mig - VI ska se filmen ialla fall! :)

F

F.d. 4879

Guest

Den kommer på DVD efter julrean.. Filmen har fått så mycket dålig kritik av filmrecensenterna att den måste ju bara var klart bra. Man skriver att filmen är bara en dålig upprepning på den förra filmen. Troligtvis var inte den som påstog det född då när den förra filmen kom... Det var ingen film på bio utan det var ett arbete/program som SVT/Luleå (tror jag) gjorde som enbart skulle ha varit ett kul tv program. Det slog som fan och blev en klassiker trots att reklam kanalerna inte låg bakom (fanns väl knappast då ens). Är filmen hälften så bra som orginalet så är den sevärd! Kommer med recensioner på söndag!

F

F.d. 50004

Guest

Vi ska också gå och se den, vilken dag vet vi ej.
Hasse och Lena i Vargön​

Rimagy

HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024

Visst innehöll trailern många av höjdpunkterna men klart förnöjsam om man är
husbilstokig och har nära till skratt!
Sevärd och en typisk uppföljare!
Nu blev det Lapplandslängtan och husbilsabstinens!

Marina

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025

Nu har vi oxå sett filmen .
Får bara ++ av oss och den hade nog bara fått ett + om vi inte "kännt till" orginalet !
Lasse W

F

F.d. 52908

Guest

Såg filmen igår, ville se vårt barnbarn kicka boll mot väggen i början av filmen. Campingplatsen de besökte är Ursands camping utanför Vänersborg vid Vänern, det är en fin plats med en lång sandstrand. Filmen var ok speciellt för oss husbilsåkare.
Sören

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024

NJAE - he va int nå att se.:)Nog var 1an bättre.
Å int vare nå mytche om Husbilar.
Jaja - ok - nog hade vi lite småroligt emellanåt.

Toppen