• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billig LED-tv!!!

F

F.d. 25098

Guest
Sv: Billig LED-tv!!!

Ja, förutom priset så tjockleken på endast 5 cm. Min DMTech LCD är nog dubbelt så fet och har svårt med utrymmet i TV skåpet.

Kan bli en sväng till Ullared i morgon.

Peter.:msn_party:
 

trevik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.124
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021
Sv: Billig LED-tv!!!

Ja, förutom priset så tjockleken på endast 5 cm. Min DMTech LCD är nog dubbelt så fet och har svårt med utrymmet i TV skåpet.

Kan bli en sväng till Ullared i morgon.

Peter.:msn_party:

20w känns ju bra. Min drar 60w, 3 ggr mer tv innan batteriert blir tomt.
 
F

F.d. 25098

Guest
Sv: Billig LED-tv!!!

Ja, inte att förglömma eftersom jag har svår TV abstinens och alltid har med en massa DVD.:msn_cry:

Peter.

Undra om 12 volts kabeln till DMT:n passar???
 

trevik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.124
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021
Sv: Billig LED-tv!!!

Tror inte den passar, ser ut att vara flera stift i den kontakten på bilden
 
Senast ändrad:
F

F.d. 55370

Guest
Sv: Billig LED-tv!!!

Hallå e det därför ni har husbi,l å titta på TV KUUUUUL!
Vi åker till platser där det finns saker att titta på eller bada å sola eller gå ut å träffa lite folk ta en pilsner eller ett gott rött:):):):)
 

trevik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.124
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021
Sv: Billig LED-tv!!!

Hallå e det därför ni har husbi,l å titta på TV KUUUUUL!
Vi åker till platser där det finns saker att titta på eller bada å sola eller gå ut å träffa lite folk ta en pilsner eller ett gott rött:):):):)

Haha, visst är det löjligt!!
Men man är ju lite pryltokig, samt det är ganska gott att kolla på tv innan man somnar.
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Billig LED-tv!!!

Helt ok men går den bara på 230v då är det inget för oss har inte så lång sladd från hemjacket. Vår LAVA är perfekt med 4,8 mm tjock. Och har allt inbyggt SD kort också.
 

pannor

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2799
Medlemskap
2024
Sv: Billig LED-tv!!!

Absolut ett bra pris å lågförbrukning.så har man nått å göra när det regnar ute så man slipper sitta å dricka en massa alkohol :))))
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Billig LED-tv!!!

Hmmm...undrar om det verkligen är riktig LED, varför skulle det annars skilja så mycket på i förbrukning på den modellen du länkade till och den jag hittade? På min länk står det LCD med Edge-LED. Är det kanske inte en riktig LED då?
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Billig LED-tv!!!

Alltså, den du har länkat till, Andersson LED165DC DVD, är bara 16 tum, klart att 22 tum drar mer, dessutom går den visst på 12v!
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Billig LED-tv!!!

Jag förstår, men det var ju inte så konstigt som jag trodde först, att den jag hade hittat drog mer än dubbelt så mycket, den tv:n du länkade till var ju bara 16 tum så, jag jämförde inte på lika vilkor.
Men varför kunde du inte köpa den? Den går ju på 12v, Jaktfalken har fel om detta.
 

trevik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.124
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021
Sv: Billig LED-tv!!!

Gav 3200kr för min tv för 2 år sedan, måste sälja den förs... Annars har man snart hela källaren full med tv-apparater
 

Döderhultarn

HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
3004
Medlemskap
2024
Sv: Billig LED-tv!!!

Dessa Andersonapparater ni talar om finns som 16, 19 och 22 tummare. Samtliga går att köra på 12 volt. 12-voltkabeln kostar 199 kr. Jag köpte en sådan 19 tummare på Netonnet i Ullared i måndags. Tycker 16 tum är lite för lite (även om dom säger att storleken inte har nån betydelse). 19 tummaren får fungera som sovrums TV på vintern.
/Sture
 

trevik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.124
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021
Sv: Billig LED-tv!!!

Jag fick sålt min gamla tv för 900kr, köpte sedan 16"aren, är jättenöjd!
 
Toppen