• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bilkamera

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025
Sv: Bilkamera

En sådan köpte jag och kvalitén var inget vidare (tyckte jag) men den var billig .
Så blev det och det är från Route Napoleon /Frankrike.
filmkvaliten på billig vägkamera Dash cam - YouTube

Här är en annan jag har med HD :
Vägkamera sportkameramodellen - YouTube

Hej Bengt Åke
Om den första videon är tagen med den billiga kameran så tycker jag det är helt OK med mina ögon sett. Vad får man för 150:- inkl frakt från Kina.
Tänk vad en fråga från en medlem kan skapa sådana impulsinköp. Jag i vilket fall köpte bara för att det verkade en kul grej och vet inte riktigt vad jag skall ha den till.

Senast ändrad:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Hur är det mer bildkvaliten på era kameror. Den jag har ger bra bilder och film, men är dålig på kontraster, dvs för mycket kontrast. Detta märks speciellt vid ljus himmel. Nattetid funkar det inte alls.

Här är den som heter GS2000s från
Bil- / Äventyrskameror

YouTube

Den fungerade bra tyckte jag för det var kolsvart ute på landsvägen.

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023

Tycker bilden var helt ok, sd kort går att köpa billigare än 300

Titta i helskärmsläge...avslöjar alla lågpriskameror. Oanvändbart att visa på ex en HD TV.
Säljs idag i Sverige av svensk handlare kallas för "Bilkamera Okänd" för 195kr och man erkänner genom ett erbjudande...att det är inget att satsa på.

" när du tröttnad på kameran så drar vi av 200kr om du köper en xxxxxxxx" :confused:

Bosse

Toppen