• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bildspel från Norgeresan!

Alve

FD HBK Medlem
Inlägg
2.723
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023
Sv: Bildspel från Norgeresan!

Är jag överkänslig?

Jag kände att jag blev rörd då jag tittade på ditt bildspel. Kanske beror på att det är precis så där jag ser på husbilslivet. Kanske för att barnen var så lika våra barn-barn. Kanske för att vi har så hemsk vinter nu och man blir korttidsnostalgisk. Tack för att vi fick rulla med!

Hälsningar Alve
 

Zero

FD HBK Medlem
Inlägg
1.379
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022
Sv: Bildspel från Norgeresan!

Fantastiska bilder/bildspel. Dina bilder går utanpå det mesta jag sett! Jag flög för många år sedan åt en fotograf som blivit förmögen på sina bilder från hela världen, hade bildbyråer i olika storstäder, bodde i Schweiz. Vi fotade bl.a. den svenska fjällvärlden. Jag frågade honom vad som krävdes för att bli en bra fotograf? Han log och svarade att hemligheten är att man skall hålla kameran stilla när man trycker av.
Du har helt klart förstått detta!
Hälsningar Åke
 

Elisabeth & Lennart

HBK Medlem
Inlägg
161
Kommun
Finspång
HBK-Nr
2425
Medlemskap
2024
Sv: Bildspel från Norgeresan!

Vilket härligt bildspel. Kan ju se, att det inte är de första korten ni tagit. Vyerna är fina, men jag uppskattar även makroperspektivet. Vilka härliga färger ni fångat. Tack för att vi fick dela er upplevelse. :)
 
M

Matts Torebring

Guest
Sv: Bildspel från Norgeresan!

Vilka proffs vi har i klubben, detta var något av det bästa jag sett publicerat inom klubben, helt otroligt bra.
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Bildspel från Norgeresan!

Oj, vad snälla ni är, jag har inte ansträngt mig så mycket, det är mest barnens bilder, sen tog jag bara slumpmässiga övergångar i bildspelet!
Det finns betydligt bättre bildspel på min repertoar än detta...:p:

/Ludde
 

Berra 57

HBK Medlem
Inlägg
20
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2728
Medlemskap
2024
Sv: Bildspel från Norgeresan!

Man blir lite sugen på ett besök hos naborna, fint spel.Dottern skulle få en kos om hon visade det i Norge.
Hälsningar
Berra 57:yes:
 
F

F.d. 30007

Guest
Sv: Bildspel från Norgeresan!

Hej!!
Bland det finaste bilder jag sett
 
B

Byggare Bob

Guest
Sv: Bildspel från Norgeresan!

Bara så bra!
Och du, va avunsjuk jag blir, önskar jag hade bar en liten, liten gen av ditt bildsinne.
Ha det gött
 
Toppen