• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bild-associationslek

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Bild-associationslek

Mina nerverna!! Jag bad lite ödmjukt och försynt om redovisning var bilden var tagen, inte vad den föreställde! Susanne visade en bild på två hästar och fick till rubriken två hästar! Giv mig styrka!

En intressant bild på en ort eller företeelse väcker nyfikenhet hos betraktaren som då vill veta var detta har ägt rum eller om den(t) fortfarande finns kvar, samma sak, VAR!

Kolossalt upprörd Jappe! :D:D:D

Jannemickel

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2025

Färdiggrillat, men förlåt Jappe.....
...jag kommer inte ihåg var tallriken stog någonstans !

Bilagor

• P1030658.JPG
    P1030658.JPG
    400,8 KB · Visningar: 0

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Driver alla med mig idag? Jag menade för xxxxxxxx att visas här ett intressant objekt, byggnad eller något annat lokalspecificerat (?) så skriv gärna var detta finns, inte vad det föreställer!!! :D:D:D:D

Ännu mer kolossalt upprörd Jappe!

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Frukost vid ett bord där självaste Jappe suttit och ätit korv stroganoff, gjord på falukorv.
Calle

Bilagor

• PICT0073.JPG
    PICT0073.JPG
    3,3 MB · Visningar: 0

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Nu jädrar och anåda ska jag byta klubb!! Förstår ingen vad jag menar? Jag stänger tråden och går över till fienden (om jag hittar någon) men jag först ska jag minera ordentligt och försåtligt! Järnvägar och kannibaler!

Stukad Jappe!

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Exempel, Helge!

Här ser vi hurusom någon person på landet flyger någonting i luften som påminner om ett flygplan eller "Dessa djärva män i sina flygande maskiner"! Bilden tagen på Ragglanda Airport" vilket ligger någonstans i södra Mellansverige i Bibelbältet.

rf2.jpg

Jannemickel

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2025

Från Flygets Dag 2008 vid nedlagda F15 Söderhamn

Bilagor