sacce
HBK Medlem
Jag ska montera LED ljusramp till våran HB ...var tar man enklast styrström till relät för att hb har Bi-halogen strålkastare och då är det bara en H7 lampa som fungerar till både hel och halvljus? Bilen är Ducato -10
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
#14, #17
H7 kabeln har ständig ström. Är det ändå så att jag skall ta styrsignalen där?#14, #17
Är det en separat säkring till helljusen?? Det är ju bara en strömsladd till både hel och halvljus.Jag tog ström för relästyrning från helljus säkring från säkrings boxen i motorrummet.
Det är separat säkring som styr reflektorer när man slå på helljus..på min hymer iallafall och det nämns som helljus i manualen.Är det en separat säkring till helljusen?? Det är ju bara en strömsladd till både hel och halvljus.
Aaaaa jag tror att jag förstår, säkringen som styr helljusreflektorn är markerad som en helljus säkring. Så antingen där eller kabeln som går till reflektorstyrningen.Det är separat säkring som styr reflektorer när man slå på helljus..på min hymer iallafall och det nämns som helljus i manualen.