Sv: Besviken på trafikverket........
Tycker nog att du själv ger uttryck för att detta inte känns helt rumsrent!!
// Janne
---------------------------------------------------------
Hejsan Jannemickel, jo jag tycker nog absolut att det är rumsrent och ok. om man inte grisar ner. Innehållet i kassetten kommer från samma "ställe" som det som toan är ämnad för, och slutstationen blir samma även om det har tagit omvägen genom min kassett.
Problemet som tillkommer mer och mer är alla dj.... underliga och inte legitima skyltar som kommer upp, påhittade parkeringsregler enbart för husbilar m.m.,m.m.
Detta gör att man tyvärr måste tänka sig för hela tiden, även om det bär emot när man vet att man har rätt och/eller allt är ok.
Som jag skrev "man får akta sig för att reta andra" för i förlängningen så blir det omotiverat gnäll av det minsta som verkar underligt och udda av de som inte är husbilsägare, och även från en del av oss
:, och till slut så har det blivit en ny, inte laglig idiotregel av gnället.
Tyvärr tycker jag att man börjar få tänka sig för mer och mer när man skall göra något, eller t.o.m. bara parkera, just "för att inte reta andra" även om man inte gör något fel.
Sorry halkade iväg lite från ämnet
, men omotiverade förbud sprider ut sig, och många beror just på att "folk retar sig" på något även om det egentligen är helt ok..
M.v.h. JANKRO.