Det finns ju batterier både med och utan uppvärmning (under 0 grader) behövs det om batteriet inte används vid kallare väder än enstaka minusgrader. Jag menar att vid urladdning ökar väl temperaturen på batteriet något, sedan kan det väl laddas
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ja det är smart men på mina ska man inte göra det och varför har jag inte brytt mig om att fråga. Jag har 2st Sunlux 160Ah
Så är det för mig, jag startar värmen i bodelen och kör iväg, batteriet jag har är ett sunlux 160Ah och ser i appen när urladdningen börjar, i appen syns även temperaturen i batteriet och det börjar ladda vid ca 5 plusgrader.Nu kanske jag missförstår, men är det inte bara laddning som stängs ner vid låg temperatur för dej?
Urladdning ska ju inte påverkas av låg temperatur, isåfall är något fel.
Nu förstår jag inte vad du menar? Min bil fungerar som den skaIsåfall kan du inte starta husbilen, för då parallellkopplas de automatiskt med startbatteriet