Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Marunga ! Du skriver att "Tyvärr är fantasin större hos dom flesta av oss,större än plånboken".erkar someerkar Jag håller fullständigt med dej.Men det är klart:Har man en fet libra,så kan man ju kosta på sej allehanda lyx.Det är upp till var och en,vad han/hon vill lägga stålarna på. MVH. Logitech
Jo, basutrustningen på plats. Blir bra när man skall över Hemsedalsfjället och sedan bort till Myrkdalen på Vestlandet på onsdag/torsdag. Ser fint ut vädermässigt:
Langtidsvarsel for Voss Fjellandsby Myrkdalen, Voss (Hordaland) – yr.no
Anders
Roligt att höra att det gick bra. Har du dubbade vinterdäck?
En gång för snart 20 år sedan blev vi fast på fjället i Sör-Tröndelag i snöstorm. Bilen tog sig fram med 4WD och lågväxel, men båtsläpet började ploga snö framför sig så vi nödgades stanna vid vägkanten till fram mot morgonen då plogbilen kom.
Min Oyster 85 har inte krånglat trots att jag använt den i betydligt kallare väder en vad du varit ute för nu, men jag har väl haft tur?
aake