• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bambi på hal is

goldfinger

HBK Medlem
Inlägg
1.639
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6001
Medlemskap
2026
Sv: Bambi på hal is

Tur att isen inte brast så att dom gick ner sig i sjön. Isarna är ju förrädiska nu i vissa delar av landet.
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Bambi på hal is

Inte här den är minst 15 cm troligen 25 cm hoppas vi på i alla fall för det kommer ngr plan i mon.Sus
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.659
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Bambi på hal is

Bambi har ju isdubbarna med sig. Dom ska hänga runt halsen har jag lärt mig, men han har dom på hjälmen, kanske effektivare plats.
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Bambi på hal is

Vi landade med triken på Kungsbackafjordens is för två veckor sedan, det är gott att landa på is, man märker knappt att man har "mark" under hjulen
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Bambi på hal is

Jag landar inte om det inte står ett tyngre plan som landat, eller så får Du stå där med flytring i högsta hugg:twitcy:

Hade Lars
Lasse du flyger ändå ej hit för det skall blåsa:twitcy:. Och skulle du mot förmodan flyga över o kolla så skall det komma en cherokie.felstavat kanske. Då är du tvungen att landa.:D
Den skall komma ifrån Luddes trakter om nu vädret är hyffsat på kusten. Vi har nog en gammal livboj hängande på sjöbon som hängt där i alla fall i 30 år. Funkar nog! Sus
 
Toppen