• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Backspegel till husbil.

Ce-eN

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
632
Medlemskap
2026
Min kompis har kvaddat sin backspegel på v-sida. Han söker nu någon som vet var ha kan hitta en begagnad eller möjligtvis en medlem som har en spegel liggande. Det är till en Bavaria 2008 Fiat 130hk. Multijet. Halvintregerad. Han vet att han kan köpa hos Bavaria handlare men försöker komma lite billigare undan.......
Ps. Husbilsreserven Kristianstad hade ingen!

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Är det endast spegelglaset som spruckit så kan en glasmästare klistra över ett nytt. Det finns särskilda spegelglas för ändamålet.

L-G Hellsten

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
35348
Medlemskap
2025
Hej Har en vänster o en höger med de långa armarna glas o motorer hela liten bit av på framsidan men det finns silvriga hölje att sätta utanpå.

MVH L-G

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Om det är en halvintegrerad, är det i så fall "bara" en vanlig Fiatspegel men med en mellanbit som fortfarande är hel, eller förlängda armar p.g.av bredden på bodelen, eller är det helt egen design av Bavaria.

M.v.h. JANKRO.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Eftersom det är en halvintegrerad bil så är det Fiats backspegel med lång arm. Sök på ebay.de,där brukar det finnas.

//Michael, medlem

Ce-eN

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
632
Medlemskap
2026
Det har löst sig, han har fått fatt i en komplett spegel. Tack för ditt intresse!

Toppen