• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Backa-up på favoriterna i Garmin Nuvi 660

F

F.d. 25023

Guest
Jag skulle vilja veta var i Garmin-katalogen i PC, när enheten är ansluten, hittar jag mina favoriter?

POI's kan man ju alltid hitta här på HBK-sidorna + överallt på webben och ladda om, men mina egna favoriter finns bara i Garmin-enheten, de vill jag inte förlora om den går sönder eller stjäls!

Jag vet inte vilken fil och i vilken katalog de finns, för att ta back-up på dem och spara.

Tack på förhand!

hälsning
jyrki
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Backa-up på favoriterna i Garmin Nuvi 660

Tack!

Ja, jag har samma fil i min, men har den inte alla POI's i innehållet? Fildatumet är samma som när jag sist laddade in POI's med POI-loader.

Favoriterna måste nog finnas någon annanstans, då de inte försvinner när man laddar in POI's med POI-loader....

jyrki
 
Senast redigerad av en moderator:

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Backa-up på favoriterna i Garmin Nuvi 660

Jag gjorde lite ändringar och såg att några NVM-filer ändrades. Kan der vara dom?
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Backa-up på favoriterna i Garmin Nuvi 660

Tack igen!

Är inte säker, men fins det ingen annan som är "rädd" för sina favoriter i GPS'n här iklubben....

hälsn
jyrki
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Backa-up på favoriterna i Garmin Nuvi 660

Ett försök till: current.gpx. Filen kan öppnas med POI-edit.
 
Senast ändrad:
Toppen