Sv: Bästa ringnycklarna
Jag håller med dig Jonas, när det gäller pu-nycklar är Bacho nummer ett, vinklarna är en perfekt kompromiss och de är smidiga, däremot kan de svikta lite i den öppna ändan om man missbrukar dem på tex en fastrostad bromsrörsnippel, men då kan man ju ta fram de lite klumpigare och stabila varianterna just den gången, eller specialnyckeln för exakt just dessa bromsnipplar.
(gärna svetsen också...)
Montreal, jag skulle vilja påstå att "Ganska vanlig amerikansk marknadsföring" faktiskt är styrkan med verktyg från Snap-on, det inte bara "låter bra" utan det fungerar faktiskt bra i praktiken också!
Utan att syna något finstilt avtal så brukar försäljaren renovera mina spärrskaft, byta ut någon spräckt hylsa ibland samt byta klingorna i stjärnmejslar. Det händer att han frågar mig "vad i h...... har du gjort, har du ett tre meter långt dragskaft eller??

Tja, jag ljuger inte för honom och vissa saker jag förstört har han inte tagit på garanti och det skulle inte jag gjort själv heller om rollerna varit omvända, vi vet båda hur det gått till.
Vi brukar säga att så länge man inte tappar bort verktygen så är snap-on inte speciellt dyrt, om de försvinner blir de jättedyra.
mvh jocke