• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bäddning!

F

F.d. 53173

Guest
Vi har en Hobby 650 FSC har försökt bädda dinetten men dynorna räcker inte till. Ska det vara nån form av passbit där, följde inte med nån. Kan någon sätta in bild hur det ser ut när det är nerbäddat och hur passbiten ser ut. Som det är nu far dynorna omkring.:confused::confused:
 
F

F.d. 3705

Guest
Sv: Bäddning!

Jag har ingen bil men du kanske kan söka på samma bil på blocket? Ofta finns det ju flera bilder där så det kanske finns bild på någon nerbäddad?
 
F

F.d. 29911

Guest
Sv: Bäddning!

Kontakta To lu Rent i Grums så får du info.
De säljer Hobby
HBK 5081
 

LarsoEwa

HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
7837
Medlemskap
2024
Sv: Bäddning!

Hej! Vi har en likadan bil. Det är två st passbitar som ska till för att man ska kunna bädda dinetten; en längre och en kortare rektangulär dyna. Dessa är lösa och passar inte in när dinetten är uppe. Har tyvärr ingen bild nu men kan försöka fixa i helgen. När man bäddat med dessa dynor är det inget som far omkring, utan det blir bra passform och stabilt. Dock kan det vara skönt med ngn slags bäddmadrass så man slipper känna skarvarna!
Ewa
 
F

F.d. 53173

Guest
Sv: Bäddning!

Hej! Vi har en likadan bil. Det är två st passbitar som ska till för att man ska kunna bädda dinetten; en längre och en kortare rektangulär dyna. Dessa är lösa och passar inte in när dinetten är uppe. Har tyvärr ingen bild nu men kan försöka fixa i helgen. När man bäddat med dessa dynor är det inget som far omkring, utan det blir bra passform och stabilt. Dock kan det vara skönt med ngn slags bäddmadrass så man slipper känna skarvarna!
Ewa
Tack ser fram emot bilderna, vi har inga lösa delar men kan kanske göra själva om jag ser hur de ser ut. Tack igen.:spinny:
 
Toppen