F
F.d. 25267
Guest
Sv: Avgift 95kr för att boka camping i Mölle
Helt otroligt att det finns folk som betalar detta. Så länge det finns någon som betalar så kommer priset att höjas. Sedan ska de väl ha 3-400 per natt också. Har man husvagn är det väl sin sak men inte om man har husbil.
Hej är på resande fot och skulle boka plats på First camp i Mölle. Efter några signaler kom jag till en bokningscentral som sa att de kunde ta emot bokningen eftersom de inte hunnit svara på campingen. När bokningen var klar meddelade damen att det kostade 95kr att boka via henne som läggs på priset för campingen.
Låter ju inte klokt att campingen har en "service" och låter kunden betala för en tjänst de inte hinner utföra. Vill de ha kunder eller...?
Jag kommer inte be om att få bo hos dem för en extra kostnad på 95kr fler gånger. Vet inte om First är en kedja då gäller förmodligen samma villkor på flera platser.
I min värld lever en camping på att folk är ute och reser och lätt flyttar mellan platser. Tror det fortfarande är vanligt att slå en signal till campingen man vill besöka. Verkar ha fel där ifråga om Mölle.
Kör försiktigt ute på vägarna!
Birgitta o Peder
Helt otroligt att det finns folk som betalar detta. Så länge det finns någon som betalar så kommer priset att höjas. Sedan ska de väl ha 3-400 per natt också. Har man husvagn är det väl sin sak men inte om man har husbil.