Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Nya segel 150000,00, nytt teakdäck 250000,00,+350,00/ natt i gästhamn,ja det kostar
Vad jag vet så har utländska och svensk lastbilar samma regler i Sverige. Men utländska betalar ingen fordonsskatt i Sverige. Svenska lastbilar betalar ingen fordonsskatt i andra länder.
Nu pågår ett utredningsarbete i riksdagen om en vägslitageavgift för lastbilar i Sverige.
Men herregud.
Hur många åker endagars till Danmark, ja förutom alla som ska till Tyskland.
250kr vad är det.
Sluta vara så snåla.
Gösta
Är du vänlig och skriver lika flitigt då som på din/er resa till Portugal. Mycket trevlig läsning.
Lite OT kanske men om vi tar vår båt som exempel (en Trawler utan segel på knappt 11 meter) vilket gör att jag inte har en susning om hur mycket segel kostar men kan berätta att teakdäcket på vår båt var nylagt när vi köpte den för snart 15 år sedan. Kostnad då ca 150.000:- för att lägga om däcket och det har inte blivit billigare. Gästhamnspriserna är på väg upp hela tiden så Sandhamn tar för vår båt 420:- / natt och Utö 350:-, bägge med el.Vad är det för båt med sådana priser?
Här blev det mycket fel. Hur tar jag bort några dubbletter+
Kan jag gör själv eller vem kan fixa???
Beklagar!