• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

appar

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: appar

iTranslate Voice

Det här är kanske den mest prisvärda översättningsappen, trots att den kostar 9 kronor.

Du talar in dina fraser och får dem översatta och upplästa på ett 30-tal olika språk, och kan även skicka vidare dina översättningar som tweet, sms, mail och annat.

Pris: 9 kr
Länk: http://mw24.se/2eg

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

iTranslate Voice
Det här är kanske den mest prisvärda översättningsappen, trots att den bara kostar 9 kronor.

Helt otrolig app, nu kan man plötsligt göra sig förstådd på 30 språk mot tidigare en handfull. Jag har testat mot de språk som jag förstår och resultatet blev helt rätt. Fantastiskt att kunna göra sig förstådd på arabiska, kinesiska samt kunna räkna på danska.

Mycket bättre än Google och förutom text på landets alfabet även uppläst.

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Helt otrolig app, nu kan man plötsligt göra sig förstådd på 30 språk mot tidigare en handfull. Jag har testat mot de språk som jag förstår och resultatet blev helt rätt. Fantastiskt att kunna göra sig förstådd på arabiska, kinesiska samt kunna räkna på danska.

Finns även översättning till svenska med?

Så nu att Svenska fanns med bland språken!

//Tommy

Senast ändrad:

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025

Kanonbra app. För mig är livet före och efter pensioneringen, Ipad och HBK
Lennart:twitcy:

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025

Vad jag förstår så måsta jag vara online, kan ju ibland bli lite svårt i vissa länder
Lennart

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

En finess i appen är AirTranslate vilket innebär att man med hjälp av iPhones/iPads
kan prata med motparten även om man inte förstår varandras språk.

image.jpg

Runar

HBK Medlem (P)
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Vill tipsa om en app till Iphone som heter Night Sky 2
Finns att prova på gratis. En otrolig trevlig app om man är intresserad av stjärnor, planeter, sateliter eller rymdstationer.

Man kan lätt med appen navigera i himlakroppen och se vilken stjärna eller planet man ser.

Klart min favorit app. Jag vet att det finns något liknade för androider.

iCandi Apps - Night Sky 2

F

F.d. 30317

Guest

Klarar ni er på gratis versionen ? (Mobil life + )

Senast redigerad av en moderator:
Toppen