• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Angående Tranemo fiskecamp

F

F.d. 7997

Guest
Hej husbilsvänner !


Läste ni i tidningen om det tråkiga som hände i Tranemo vid kroksjön, bedrövligt att läsa .

Om dessa Britter ( asfaltsläggare ) som var där och b.l.a. vandaliserade , för dj,,,,
Stig
 

Farmor Anita

FD HBK Medlem
Inlägg
673
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021
Sv: Angående Tranemo fiskecamp

Hej Vi har inte läst tidningen men vi har varit där under Kristihimmelfärdas hegen. Fruktansvärt!!!! Men det är inte Britter utan Irländare. Det måste ju gå att göra något tycker man. De körde rattfulla över hela området och de bara slänger ut sin skit. Barnen som därär gott om går tydligen inte hellre i skolan. Vi kör inte dit mer om vi inte vet att där är upprensat. Vi hade 2 barnbarn med oss och dem vågade vi inte släppa ut själv.
Anita och Bo:mad:
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.673
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Angående Tranemo fiskecamp

Detta är verkligen mycket tråkigt. En av våra favoritplatser blir på detta sätt vandaliserad. Fiskeförening gör vad dom kan för att få bort dom men nu har dom med polishjälp flyttat till "andra sidan" den utan el. Förhoppningsvis har det då blivit lugnare.
:mad:
Fiskeförening tappar på det här sättet en hel del gäster på sin camping och en del fiskare också. Hoppas att asfaltläggarna snart flyttar så att vi alla som brukar njuta av trevlig samvaro vid Kroksjön kan åka dit igen.
:yes:
Eva & Hasse
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Angående Tranemo fiskecamp

Hasse vad är det som händer,
 

Rembrandt

HBK Medlem
Inlägg
76
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
93
Medlemskap
2024
Sv: Angående Tranemo fiskecamp

Det är ett gäng idioter som dessutom gör ett riktigt dåligt jobb och som förstör varje ställe dom är vid. Ökända i hela Göteborg, dom gick ut i lokalradion och varnade för detta pack som drar omkring utan att någon kan skicka ut dom ur landet! Har dom inte saboterat tillräktligt ännu??!!! :mad: :mad:

/En riktigt förbannad Rembrandt!
 
Senast ändrad:

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Angående Tranemo fiskecamp

Hej alla vänner
Jag mellanlandade där i lördags, det var hemskt, tänkte stanna t.o.m. måndag men åkte hem redan på söndagen, dom förde ett jädra oväsen med sina elverk hela natten.
Jag såg barn som körde bil från sidan utan el till sidan där vi stod, bilarna fulla med ungar, han som körde var nog inte ens 15 år.
Hur kan man få reda på när detta pack försvunnit?
Varför körs dom inte bort?
Om folk missköter sig bör man kunna köra bort dom tycker jag.
MVH KEJO 20:mad:
 
C

Christer och Margareta

Guest
Sv: Angående Tranemo fiskecamp

:twitcy: Hej!
Vi tog en cykeltur till kroksjön i kväll. Alla utom två husvagnar har kört därifrån. Så det blir nog en härlig pingst för dom som vill åka dit.
Margareta och Christer.
icon10.gif
 
F

F.d. 11487

Guest
Sv: Angående Tranemo fiskecamp

Hej!
Vi har också i kväll kunnat konstatera att gänget rullat vidare, men fy tusan vad skärp de lämnat efter sig. Rena soptippen, men det kan man nog ta bara orsaken gett sig iväg.

Kent och Annika
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Angående Tranemo fiskecamp

Morning vänner
Det låter bra att dom dragit vidare, då kan man åka dit till helgen.
MVH KEJO
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Angående Tranemo fiskecamp

Hej alla husbilsvänner.
Är nu hemkommen från Tranemo fiskecamp, nu är det äntligen lungt där igen, "Irländarna" har dragit vidare.
Dom lämnade efter sig en hel del förstörda husvagnar som står där hela sesongen, inbrott i alla samt tömda på allt av värde.
Det är hemskt att inget görs åt detta gäng.
Men men, nu är allt lungt igen, men jag fick ingen fisk.
MVH KEJO 20
 
Toppen