Sv: Amstel, hur har du det?
Jag säger bara Mani! Vi älskar Mani (mittfingret) och Kythira! Vi ångrar fortfarande att vi inte stannade längre på Kythira. Och Anita, ni har ju rätt bil för Kythira! Men vi fick Påsken (som f.ö., i år sammanfaller med vår Påsk) i Leonidio istället. Oförglömlig!
En av flera kanaler var den här,
Arjan befinner sig just nu i/nära Kalavryta där de skall åka skidor en vecka.
Det kan man också göra vintertid på Peloponnesos, från sol&bad till skidor på en timme.
Julian
Mitt största problem är att jag är en sån otrolig lättengagerad osjälvisk människa och när du skriver att ni skall västerut efter jul så vill jag genast lägga mig i och ändra era planer.Förresten du kan hälsa din holländske vän att vår spelande vän bara mår fint! Nu står vi i Marinan i Kalamata över julen och sedan far vi vidare västerut!
Jag säger bara Mani! Vi älskar Mani (mittfingret) och Kythira! Vi ångrar fortfarande att vi inte stannade längre på Kythira. Och Anita, ni har ju rätt bil för Kythira! Men vi fick Påsken (som f.ö., i år sammanfaller med vår Påsk) i Leonidio istället. Oförglömlig!
En av flera kanaler var den här,
Arjan befinner sig just nu i/nära Kalavryta där de skall åka skidor en vecka.
Det kan man också göra vintertid på Peloponnesos, från sol&bad till skidor på en timme.
Julian
Senast ändrad: