F
F.d. 53585
Guest
Sv: allsvenskan
IFK - Kalmar 2-1
IFK - Kalmar 2-1
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
IFK-MFF 3-1! Bäva månde IFKLika bra IFK var i första halvlek lika dåliga var IFK i andra. Underbart rullande i första som ledde till två härliga spelmål. Efter paus tog det enbart tre minuter innan Sundsvall på ett slött IFK försvar kunde nicka in ett mål och det blev direkt spänning i matchen. Ett tag senare gör de också 2-2 Det håller inte att missa dessa klara målchanser om IFK ska ligga i topp,Vibe, Boman mfl hade väldigt klara lägen att avgöra denna batalj men bollen gick hela tiden utanför målramen.
Träna på och ta nya tag mot Norrköping!! Framåt Blåvitt mot SM-guld!
Nja, inte riktigt. Tror nog att vi är fler Blåvita i förskingringen än "pekineser".
Tror dock att Malmö får svårt att hålla Norrköping stången, men oavgjort vore bra resultat. Vinst för Blåvitt och vips så är vi mästare. Jag kan väl få drömma i alla fall!!!