• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Aldrig förvånad!

F

F.d. 3088

Guest
Sv: Aldrig förvånad!

Hej Gurra!
Du kände tydligen till hur långt det var till affären eftersom du accepterade att fortsätta törstande.
Alve

Japp. Men som du ser i min avatar sitter jag med skyddsmask när bilden togs. Det var mitt i glödande sol på sommaren utan Ac, rutorna uppe, igentejpad ventilation, fullt påklädd dryga 40 grader i hytten imma på rutorna. Jag avverkade en mil på Ränneslätt under dom förhållandena. Det var en övning att köra i gasbelagt område, så jag hade nog klarat ännu en bit till utan mackens 20kronors Cola:D

Gurra

F

F.d. 13449

Guest

Inget eftersom jag var ute i god tid och passerade affären på väg till målet
Alternativkostnaden var att jag fick starta bilen en gång extra.

Gurra
Men fortfarande tog det några minuter extra, sen hade du antagligen inte tänkt köra in på just den parkeringen, medförde lite extra kostnader med slitage på däck. Men en extra start av bilen är i runda slängar 5-10 kr! ;)

F

F.d. 3088

Guest

Men fortfarande tog det några minuter extra, sen hade du antagligen inte tänkt köra in på just den parkeringen, medförde lite extra kostnader med slitage på däck. Men en extra start av bilen är i runda slängar 5-10 kr! ;)

hej jag stressar aldrig var sak tar sin tid, kostnaden blev marginell. Men 5-10 kronor för att starta en varm bil, det blir väll ca en halv liter? Vad har du för bil :confused:. Min Skodapickup drar en halv liter blandad körning. så starta den varm märks nog inte i plöskan:D

Gurra

Toppen