Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Se mina länkar globalpetrolprices.comVar hittar jag de rätta prisen?
Oja det är priser på dagens datum den 9 mars så dom är uppdateradeDe 2 senaste inläggen är tyvärr inte uppdaterade när det gäller priset.
Då är de plus moms när det gäller Sverige. Diesel till kund i Sverige är 28:22 idag (bemannad station)Oja det är priser på dagens datum den 9 mars så dom är uppdaterade
Man brukar ju säga att vi lever i en föränderlig värld - och det gör vi ju...Färjan till Danmark om man bor i norra Skåne eller till Tyskland om man bor i södra Skåne. Några reservdunkar, sen klara vi att köra runt lite.
Visa bilaga 221891
Dagspris Tyskland
Ser att IDS är Q8 ! Är IDS billigare än vanliga Q8 stationer ?Under alla år som jag varit med i HBK och körde med husbilen runt i Europa så tankade jag nästan alltid på IDS-tankställen. Då behövde jag inte tänka på om det fanns billigare diesel på andra mackar. Dessutom verkade motorn må bättre med högre effekt än de gånger jag tvingades tanka på andra ställen.
Dyrast att tanka är/var vid motorvägarna/autobahn etc.
IDS kortSer att IDS är Q8 ! Är IDS billigare än vanliga Q8 stationer ?
Är det kontanter och kort som gäller ?
Jojje
I Spanien i dag La Marina 1,88 € litern.Hittar ingen sajt där kan man avläsa dagsaktuella dieselpriser i Europa. Är det någon som vet?