• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Adria Matrix Supreme Renault Master

Ragne

HBK Medlem
Inlägg
17
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
118
Medlemskap
2024
Har tittat på rubricerad husbil och är sugen på att köpa, men vid provsittning av förarstol blev jag besviken.
Stolen kändes hård och tunn - inte alls skönt !
Det har förmodligen sålts ganska många husbilar enligt ovan, så det skulle vara intressant att höra några kommentarer av innehavare av dessa husbilar!
 

Bo&Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
35
Kommun
Nybro
HBK-Nr
10739
Medlemskap
2023
Sv: Adria Matrix Supreme Renault Master

Hej, har denna HB. Kan hålla med att stolarna känns hårda o tunna. Men, vi har även i familjen en BMW med Recaro-stolar och en V-60 som har allmänt känt bra stolar. Jag har liksom hustrun lite problem med ryggen. Den enda bil som vi kan köra riktigt långt med utan att få problem med ryggen är husbilen. Jag tycker att stolarna i husbilen är helt suveräna! Det finns ju så många möjligheter att ställa in till rätt personlig anpassning. Är det på stolarna det hänger så vill jag verkligen rekommendera denna HB. Är dessutom helnöjd med denna HB.
//Bosse
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Adria Matrix Supreme Renault Master

Vi hade i föra husbilen Fiat stolar, jag tycker de var bättre. Men allt annat i Adrian var som vi ville ha och vi trivs till 100%. Stolarna är ok men nan kan inte få allt som man vill ha, skall man ha det får man bygga själ . Vi är supernöjda med bilen halv nöjda med stolarna.
 

ulrica01

HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Mullsjö
HBK-Nr
17538
Medlemskap
2026
Sv: Adria Matrix Supreme Renault Master

Hej. Vi går och väntar på våran Matrix Supreme, som vi beställde på mässan i höstas, för leverans till våren. Vi har åkt Husvagn i 34 år, så vi bestämde oss för att testa Husbil dom sista åren, så länge vi orkar. Det vore kul om någon har synpunkter på just denna bil, och vad ni har för erfarenheter, Bra o Dåligt.
 

Greger & Astrid

HBK Medlem
Inlägg
172
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1123
Medlemskap
2024
Sv: Adria Matrix Supreme Renault Master

Vi går också och väntar på våran bil för lev nu i vår. Vi har också tyckt att stolarna ser lite tunna och hårda ut har aldrig kört någon Renault husbil tidigare . Vi hade en Fiat 2008 tidigare och i den fick jag ont i ryggen vid längre färd men inte i den vi har nu 2010. Vi vill höra vad flera tycker om stolarna och även om bilen i övrigt
Greger Astrid :rolleyes:
 
Senast ändrad:
Toppen