• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Adria Matrix Supreme M 687 SL -12

benzen

HBK Medlem
Inlägg
236
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
10856
Medlemskap
2024
Någon som har en sådan hb och kan tala om fel och brister och om ni är nöjda med den.

Mvh
stefan
 
Inlägg
35
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
4757
Medlemskap
2024
Sv: Adria Matrix Supreme M 687 SL -12

Hämtar en av årets modell i nästa vecka. Har ingen erfarenhet av denna men tror på den. Kan inte vara dålig Adrias mest sålda modell. Byggd på Renault Med Kamkedja ingen rem som i Fiat 130-150Hk- Inte bäst på något men har å andra sidan få svagheter enligt Husbilen Test Nr 2 2014.
 
Senast ändrad:

skogen

HBK Medlem
Inlägg
241
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
1361
Medlemskap
2024
Sv: Adria Matrix Supreme M 687 SL -12

Hej!

Tänk på att gråvattentanken ligger bakom och lägre än bakaxeln,
lätt att fördärva tankens isolering och upphängningspunkter
när backar över en rännsten för att få bort överhänget vid
Parkering.
Har själv en -13 och är jättenöjda med den.

Mvh Lennart.
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Adria Matrix Supreme M 687 SL -12

Har en 2012 och är väldigt nöjd, det enda som irriterar mej är stolarna, de är svåra vrida runt jag måste luta ryggstödet framåt. Sen kan man inte sitta hur som helst vid bordet, går inte vrida runt tillräckligt. armstödet tar emot i dörren. Men detta lilla ilandsproblem får jag ta i övrigt passar den oss väldigt bra, med nedsänkbar säng till barnbarnen. Duschen bra, används mycket.
 

Möller

HBK Medlem
Inlägg
74
Kommun
Varberg
HBK-Nr
168
Medlemskap
2024
Sv: Adria Matrix Supreme M 687 SL -12

Har en 2013. Kört 2700 mil väldigt nöjd. Fungerar bra som vinterbil med Aldi golvvärme. Sängkomforten god. Hygienutrymmet perfekt. Köket funktionellt. Dock är överhänget i det längsta laget. Kan ibland upplevas knarrig om man kör på dåliga vägar. Väldigt nöjd med Renault Master. Lätt att få service genom Volvoverkstäder.
 

Åke55

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Växjö
HBK-Nr
13446
Medlemskap
2025
Sv: Adria Matrix Supreme M 687 SL -12

Vi har en 2012Köpte den i juli förra året så vi har inte kört så mycket men är mycket nöjda hittills.
Bra utrymme i duschen,skönt med golvvärmen. Stort garage.
 

Gudby

HBK Medlem
Inlägg
48
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
15284
Medlemskap
2024
Sv: Adria Matrix Supreme M 687 SL -12

Hej !
Jag har också en Supreme M687 -sl fast en 12:a kanon bil, enda som är besvärligt är trångt på muggen, vi har den med nedsänkta handfatet så man måste öppna skjutdörren för att sitta bekvämt på toan. Annars kanonbil kört 800 mil inga problem. Något att tänka på vintern att tömma kranar och duchslang från vatten man måste köra med tryckluft för att få bort allt. Kranen i badrummet frös sönder i vintras.
/Benke
 
Toppen