Sockerlådan
HBK Medlem
Någon som har erfarenhet av Lyfco AC till husbil?
2800w värme o 2500w kyla?
Säljs av Outl1.se för 12995kr. Bra pris men??
2800w värme o 2500w kyla?
Säljs av Outl1.se för 12995kr. Bra pris men??
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det beror ju likte vad du har för en Carthago. Vi har en E-line 2014 och där (är väl lika på C-line) finns ju en utmärkt plats i utrymmet mellan kök och sovrum. Vår är ju iofs monterad av åf men vad jag har förstått så är utrymmet gjort för det samma med de förstäkningar som behövs. Taket håller för mig och jag är definitivt inte liten.Tack för svar. Har tänkt att montera själv.
Får kolla runt lite innan man slår till.
Skall monteras på en Carthago o dom sägs ha hållbar o stark kaross
Vi har kört på Sydeuropa i snart 40 år. Vi har massor av erfarenhet av olika lösningar, ventilation, solskydd, olika AC, andra alternativ, mm, kring hur man hanterar den värme som annars uppstår i husbilen därnere. Men det är du tydligen inte intresserad av, så mitt svar är nej! Jag har ingen erfarenhet av Lyfco AC.Jo du har rätt. Förra bilen hade vi ac men använde den kanske 5ggr. Men ev blir det mycket körning med denna bilen i Sydeuropa o då vill man va lite förberedd på ev lite värme.
Fortfarande ingen som provat Lyfco ac?
Det ÄR ju min fråga.
Allt annat kan jag själv svara på
Vår Truma Aventa Compact plus har direktstart och drar 28 A i starten, men "bara" i 150 ms.Om du inversterar i detta lite okända fabrikat så får du undersöka om den är inverterstyrd, (soft start) i Europa är 6 amp vanligt, nyarare Dometic är inverterstyrda då de mjuk startar och känner av hur mycket amp det finns å hämta.