D
Deleted member 11118
Guest
Sv: 4 meters säkerhetsavstånd
Räddningstjänsten i Jönköping kommer inte att tillåta som nattparkeringen sett ut. Ryktet är sant.
Hej du bengt-åke du har inte sett en flygbild Elmia, nej det har jag inte men överlever jag denna mässan så har jag sett 36 stycken markbilder, av mässan och där strävas efter 4 meters principen i varje fall där caravnarna, bestämmer det ärkanske inte millimeter rätt visa men i varje centimeter, jag har haft förmånen att vara behjälplig med parkeringen på fälten, genom att jag har varit tidigt inn och då har jag sett personalen springa runt med sin käppar och märkaut var dom skall stå. och även på motormännens platser i sluttningen ner mot område 2 ok där har jag även haft förmånen att vara hjälpare vid upp ställningen vad som var väldikt viktigt var vagnarna skulle stå snörrätt med bakändan, så det där med att dom inte står rätt det argumentet köper jag inte,
att dom sen inte håller avstånden på natt parkeringen utanför det är hb ägarna skälv som parkerar,
men dett ryktas om at där skall tiläpa ett annat system i år om det stämmer vet jag inte,
Mvh Bertil
Räddningstjänsten i Jönköping kommer inte att tillåta som nattparkeringen sett ut. Ryktet är sant.