Claes 105
HBK Medlem
Sv: 4 meters säkerhetsavstånd
Kan du va vänlig o utveckla detta svar?
Hejs
Claes 105
Sluta nu...
Hejs
Claes 105
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Sluta nu...
Synd bara att du verkar bryta mot terrängkörningslagen!!!!!!!
Inget att rekommendera andra.
Hejs
Claes 105
Hejs
Claes 105
De va inte mycket till utvecklat svar, men jag förstår fortfarande inte vad jag ska sluta med........Jag menar precis det jag skrev "Sluta nu..."
Titta noga på bilden. Han bryter absolut inte mot terrängkörningslagen.
OK, så har man 4m till grannens bil som står i full brand, och man tagit många rackare,
så är det bara att lugnt snarka vidare. skönt att få det utrett
Synd bara att du verkar bryta mot terrängkörningslagen!!!!!!!
Inget att rekommendera andra.
Hejs
Claes 105
Vad menar du med det?Många andra forum är bättre ?Det är bara att konstatera att säkerhet är ett rött skynke för dom flesta på detta forum till skillnad från många andra forum, och resten av sammhället.
Behöver man ha markeringar man kan väl tänka llite skälv och sträva efter att hålla avstånden utan att gå i andrasl led band, de brukar ju skriva att man skall använda sunt förnuft.Vad menar du med det?Många andra forum är bättre ?
Vi står nu på en ställplats i Tyskland och här är inga markeringar med hur många meter mellan husbilarna.Det är trevligt att man har brandstationen som granne ifall man står för nära varandra.
HaDe Hasse
Behöver man ha markeringar man kan väl tänka llite skälv och sträva efter att hålla avstånden utan att gå i andrasl led band, de brukar ju skriva att man skall använda sunt förnuft.