• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

35 år

F

F.d. 18232

Guest
Hej. Har ni något mysigt tips om vart man kan åka till helgen. Min fru och jag har 35-årig bröllopsdag på söndag. I västsverige.
Mvh Viggen:yes: :music-icon: :music-icon: :music-icon:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52918

Guest
Sv: 35 år

GRATTIS.
Ett litet förslag, res över till Danmark,,,,,,på lördag och söndag mellan kl 9.oo-17.oo reser man över med bil för halva priset,endags tur/retur. Färjebiljetten gäller som inträde på en attraktioner på andra sidan sundet. Sedan är det gratis för gående passagerare.
Om Ni har en husbil som inte är över 6 m, så gäller även halva priset för färjebiljetten.
Det gäller ialla fall på Scandlines.Även på HH färjorna gäller halva priset, men där är jag inte säker på husbilen.
Gå in på www.helsingborg.se,för mer informationer.
Vänlig hälsning
Ingrid o Stig
 
H

hianders

Guest
Sv: 35 år

Grattis från oss också¨!!:wink: :wink: :yes: :music-icon: Vi firade 33 år i midsomras så vi ligger några år efter :))))

Inger & Hasse = hianders
 

Anita o Dan

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2024
Sv: 35 år

:music-icon: Grattis från oss också!!! :music-icon:

(Vi har nästan 10 år kvar till vår 35-årsdag)

Helsingborg med Danmark verkar vara ett bra förslag

Hälsar Anita o Dan
;) ;)
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: 35 år

:music-icon:Grattis från Göteborg:music-icon:

håller med Danmark är aldrig fel

Monica o Kurt
;);););)
 
F

F.d. 18232

Guest
Sv: 35 år

Om vi kan få friskintyg till våran hund, så blir det Danmark, vi älskar Danmark, och dessutom tänkte vi köpa trimbox där, det blir billigare.
Viggen
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen