• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

30 grader minus

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: 30 grader minus

Kollade min i natt men det va bara 16- det märktes inte att det va kallt ute verkar vara en vinterbil Carthago.
 
H

hianders

Guest
Sv: 30 grader minus

Vi har minus 14 i södra Dalarna!
fru hianders/Inger
 
F

F.d. 29787

Guest
Sv: 30 grader minus

Välkommen till södra Skåne endast 1 grad minus.
 

maro

HBK Medlem
Inlägg
946
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: 30 grader minus

I Halmstad är det just nu -5 grader och sol och nästan vindstilla.
 

Nisse & Agneta

HBK Medlem
Inlägg
32
Kommun
Herrljunga
HBK-Nr
944
Medlemskap
2024
Sv: 30 grader minus

Hej på er alla.
Jag undrar ni som har angivet tempen ute och inget mer, är ni ut och campar eller sitter ni hemma och läser av graderna ??
Själva är vi i Tandådalen och har -24 gr. ute och ca. +20 inne i vår bil med pannan på steg 2 av 3 på elen (ca, 2000W).
Men ute är det bistert.

Hälsningar
Agneta & Nisse
 
F

F.d. 3077

Guest
Sv: 30 grader minus

Hej Nisse & Agneta.
Det är ju härligt när det är myggfritt.
En annan fråga som behandlats här ,hur klarar Ni backarna i Tandådalen i vinterföre (med bilen 3 axlar + framhjulsdrift?) att Ni sveper utför slalombackarna med elegance är ju självklart!!
Mvh Gunnel o Bernt
 

Bengt o Inga-Lill

HBK Medlem
Inlägg
181
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2483
Medlemskap
2024
Sv: 30 grader minus

Femetta till dej PatricS.
Skulle det, mot förmodan, finnas mygg ute nu, så är dom nog förskräckligt kalla om fötterna.
/Bengt
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: 30 grader minus

-14 i Hyssna just nu. Kallast i vinter. Eldar i vedpannan och släpper ut 40 grader på golvvärmen så katterna steppar när dom kommer in.
Calle
 

Lasse W

HBK Medlem
Inlägg
382
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Sv: 30 grader minus

Roslagen 4/1 kl 22.35 = -14 grader och ca 5 cm nysnö ( som kom i natt och tyvärr täckte våra fina långfärdsskridsko-isar)
mvh
Lasse W
 
F

F.d. 4272

Guest
Sv: 30 grader minus

I Oxelösund just nu utanför huset -14,6. Kallt som bara den, kylan kom ju igår bara så där helt plötsligt. Vi som ska ska på Jokkmokksmarknaden i slutet på månaden. Börjar fundera lite nu när man fryser på bara -14. Men det är väl så att man ska "frysas in" innan så att man blir härdad. Sen är det ju torrare luft uppe i Norrland, ja det blir en prövning......//Lotta
 
Toppen