Får en känsla av att de ökat något, ser oftare priser på över 2 euro per liter. Men som vanligt är det högre priser längs de stora vägarnaHej håkand
Hur är det med priserna har dom gått upp eller??
Johnny och Lisa
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Får en känsla av att de ökat något, ser oftare priser på över 2 euro per liter. Men som vanligt är det högre priser längs de stora vägarnaHej håkand
Hur är det med priserna har dom gått upp eller??
Johnny och Lisa
Hej igen håkandFår en känsla av att de ökat något, ser oftare priser på över 2 euro per liter. Men som vanligt är det högre priser längs de stora vägarna
Hej!Hej igen håkand
Är det lika många stationer som är stängda fortfarande?
Johnny och Lisa
vill du skriva om det finns diesel genom Frankrike när du passerar . Vi kommer 2 dygn efter er på samma rutt Lena o StefanHej stefanVi drar nästa fredag, fredag 21-okt, Göteborg - Kiel.
furubo.blogg.se - "Den som gör en resa har något att berätta."
Jag fick tips om den här sidan:
Carte temps réel des stations service en difficulté d'approvisonnement
Länken går till en karta över Frankrike. Kartan visar alla bensinstationer. Klickar man på en ikon så får man en pop-up som visar vilka produkter man kan tanka.
Vi stannar någon natt till i tysklandvill du skriva om det finns diesel genom Frankrike när du passerar . Vi kommer 2 dygn efter er på samma rutt Lena o Stefan
Vilken sida i spanien drar ni mot atlantsidan eller MedelhavetStår i Volkmarsen i natt (22-okt-2022). Siktar på Wasserbillig, Luxemburg, i morgon.
Vi har två stk 20-ltr Jeepdunkar från Biltema. Jag kommer att fylla upp dessa två i Luxemburg. Då slipper jag tanka i Frankrike.
"Jeepdunk Biltema"
HejEn liten uppdatering.
Var inne i Wasserbillig, Luxemburg, en sväng nu i kväll, 23-OKT-2022. Här kostar diesel 2,019€/L.
Körde över till Tyskland igen och här, nära gränsen, är det ungefär samma pris.
HejTankade idag i Montelimar 1,752 euro
Hej Stefan 67Har nu kommit till Remoulins. Ja, det finns soppa att köpa på mackarna efter motorvägarna. Det är lite sämre med tillgången då man kommer av trafiklederna och in i städer och byar.
Om en station i en stad har bränsle att sälja så kan det uppstå väldigt långa köer.
Hade jag haft kvarts tank i bilen när jag kört i Frankrike så hade jag tankat när tillfälle ges.