• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

älskade vänner

T

Teddi

Guest
vi har idag kommit fram till santa pola,,rolf-siv-jerry-inger lisbeth o ja själv,,
inte minst min älskade hund som har anpassat sej på ett bedårande sätt,,

en tuff resa som hundägare men ändå ett kvitto på att de funkar,,sköt om er alla,,även om ja inte vet vem ni är:) när de gäller snö skyffling så har ja inget att rekommendera,:D,hoppas nu att jappe anländer,,han ska få en lektion i baren,,skall försöka skicka lite bilder,,

va rädda om er,,teddi,,:D

ps,,,en stor kram till annette selllden# ludde#

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: älskade vänner

Nämen tackar Teddi, de va en snäll pöjk som skeckar särskild hälsning tell mäj!!! :yes:

Hoppas ni får en härlig sommar där i vinter! :D

Här väntar vi förväntansfullt på att isarna snart ska lägga sig så man får hänga på sig långfärdargrillerna! Frost tack!!!

Ha det gött, hälsa alla, och särskilt Bonzo o Wizard!

/Ludde

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Finns det då risk att både teddi o Jappe sammanstrålar på en bar i Santa Pola? Är spanska myndigheter underrättade? Alicantes flygplats ligger strax norr om, borde inte den stängas? Vet någon vilka konsekvenser det här kan få? :D:D:D

Sköt om dig teddi och fortsätt skicka värme hem till oss!

Krister N

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Kriminil! Jag hade faktiskt tänkt att förgylla Peloponnesos med min närvaro i vinter men efter ditt "påhopp" och vetskapen att det finns chans till en ölsväng med teddi i Spanien så har jag ändrat mig och återvänder nog till min gamla "brottsplats" Santa Pola igen! :D

en kall.jpg

Jappe

T

Teddi

Guest

Berätta hur du har kopplat upp dig under resan!

hej anders,vi har inte haft nån uppkoppling under resans gång,,utan nu först med wifi på campingen,,har en väldigt bra anslutning nu,,för 15 euro i månaden,,,ett bra pris tror ja,,vi ligger högst upp i området för hundens skull,,ock dom sa att där va den bästa kontakten,,

för övrigt,,va sägs om en flaska gin,,40 spänn,,eller en whiskey för en 60 lapp,,de har ju i.o.försej inget me datan att göra:) men livet blir mycke roligare:D ja har glömt min USB till kameran,,hoppas de finns att få tag på,,
hälsa din granne JAPPE,,han bor väl i huset vebrid:D ha de gött alla,,teddi,,

T

Teddi

Guest

Kriminil! Jag hade faktiskt tänkt att förgylla Peloponnesos med min närvaro i vinter men efter ditt "påhopp" och vetskapen att det finns chans till en ölsväng med teddi i Spanien så har jag ändrat mig och återvänder nog till min gamla "brottsplats" Santa Pola igen! :D

Visa bilaga 46275

Jappe

välkommen kompis,,kan du tänka dej?? nu åskar o ösregnar det,,ja tror att #TORS HAMMARE# vet att du e på gång,,,flygplatsen skall vi se te o stänga för du tar väl bilen??:D ha de så länge,,teddi,,

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag kom just från husbilen där jag försöker knö in en fotoskrivare på en hylla. Jag sticker nog i nästa vecka till Santa Pola, om Gud vill. Jag trodde du (teddi) skulle bo i Torrevieja?

Jappe

T

Teddi

Guest

Jag kom just från husbilen där jag försöker knö in en fotoskrivare på en hylla. Jag sticker nog i nästa vecka till Santa Pola, om Gud vill. Jag trodde du (teddi) skulle bo i Torrevieja?

Jappe

hej jappe,,så va tanken från början med radhuset,,men eftersom de e synd o ställa av bilen plus att de handla om en besparing på över 20,tusen så blev de husbil,, ja har snackat med gud,,han vill:wink: teddi,,

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Visa bilaga 46275

Jappe

...å dom stackars spanjorerna som bara trodde dom hade en ekonomisk kris! :cool:

God resa Jappe å drick en pilsner med teddi från mig också! :)

Krister N

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

Hej Teddi
Nu har jag löst gåtan med Katt jäkeln men den var logisk. Frölunda går bra. Färjestad kommer efter nu har de fått upp ångan får vi tro.
Ha det nu gott i värmen men var försiktig med spriten.
:music-icon:2179

T

Teddi

Guest

Hej Teddi
Nu har jag löst gåtan med Katt jäkeln men den var logisk. Frölunda går bra. Färjestad kommer efter nu har de fått upp ångan får vi tro.
Ha det nu gott i värmen men var försiktig med spriten.
:music-icon:2179

hur sjutton kunde du lösa den gåtan?? de fodras ju ett sjätte sinne:D säg inget mer reidar,,ja ska träna fotknölarna,,de e nämligen så att dom sitter i skallen på mej:D å då måste ja vänna på mej, men de e ju inga problem de e mycke på örat härnere,,ha de gött teddi,,,

hanhals

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
3084
Medlemskap
2024

Det är gött att höra att du har kommit ner. Körde ni mycket fel ? Vi kommer ner efter nyår,det är så dj-la kul att läsa om dina bravader ,dom värmer här i höstmörket ha det gött:dog::dog:

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

hur sjutton kunde du lösa den gåtan?? de fodras ju ett sjätte sinne:D säg inget mer reidar,,ja ska träna fotknölarna,,de e nämligen så att dom sitter i skallen på mej:D å då måste ja vänna på mej, men de e ju inga problem de e mycke på örat härnere,,ha de gött teddi,,,
Nu är jag på örat men jag har glömt hur jag gjorde.Men du jag vet.
Gör inte du det så ta en grogg till så lossnar det i kolan vi hörs.
Men i Spanien dricker man väl bara fattigmans blod.
Men Teddi du är ett stolpskott har du inte löst det före Jul så hör av dig:music-icon:
2179

Senast ändrad:
T

Teddi

Guest

Det är gött att höra att du har kommit ner. Körde ni mycket fel ? Vi kommer ner efter nyår,det är så dj-la kul att läsa om dina bravader ,dom värmer här i höstmörket ha det gött:dog::dog:

skulle va kul o träffa dej omigen,,ja vet inte var vi befinner oss efter nyår,,vi e i varje fall i värmen en bra bit på nästa år,,du kan väl maila mej??

ha de bra MOFFAS hälsar FAFFAS:D

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

hej anders,vi har inte haft nån uppkoppling under resans gång,,utan nu först med wifi på campingen,,har en väldigt bra anslutning nu,,för 15 euro i månaden,,,ett bra pris tror ja,,vi ligger högst upp i området för hundens skull,,ock dom sa att där va den bästa kontakten,,

för övrigt,,va sägs om en flaska gin,,40 spänn,,eller en whiskey för en 60 lapp,,de har ju i.o.försej inget me datan att göra:) men livet blir mycke roligare:D ja har glömt min USB till kameran,,hoppas de finns att få tag på,,
hälsa din granne JAPPE,,han bor väl i huset vebrid:D ha de gött alla,,teddi,,

Sladdar brukar finnas i kinesbutikerna!

Toppen