Mossberg
HBK Medlem
Riktig matiné är ljudlös, eller biograforgel, men jag har bara gitarrer med, typ.Stumfilm?
Kul att följa resan! Ser spontant och ostressigt ut! Förutom det där med oserveringen...
Vart bär det vägen sen?
Jag var på väg att be dig prova Skogs-Hildas Stenugnsbageri & Café och rapportera - men hon har pandemi-stängt, läser jag nu? Jag har velat stanna till där, men inte haft möjlighet än.
Finns massa trevliga ställen vid Docksta/Ullånger!
Gå genom Skuleskogen, med Slåttdalsskrevan, eller Skuleberget på andra sidan E4. Fina vyer från båda vandringarna!
Tunnbröd (varken färskt eller billigt när jag var där) till frukost?
Skor i Docksta. Gränsen mellan hipster och gubbe är hårfin i såna skor, men tydligen är de sköna.
Tunnbröd förresten, brukar jag handla i Vallsta:
![]()
Alltför mycket är stängt

Vi tar dina förslag under noga beaktande, tack så mycket. Lördag spenderas här i Övik då känslan är god och vädret mestadels medgörligt.

Det är en utmaning att inte stressa på då man känner sydvindar i ansiktet, så för min del går det alldeles utmärkt att pausa ytterligare ett dygn i denna trevliga stad. Har vi 3v att tillgå skall dessa njutas till fullo.
Eventuellt blir det en ny tur till Box...förlåt High Coast men jag läste att de nu tar 300kr för husbilsparkering, så vi bör nog kontakta dem först. Sist vi besökte dem var det utan kostnad för parkeringen.
I övrigt helt oklart var färden går. Förslag är alltid av intresse.