• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Övernattning Golfklubbor

Nautilus

HBK Medlem
Inlägg
13
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
9499
Medlemskap
2024
Hej klubben vänner !

Jag har en fråga till dig. Har du erfarenhet med en övernattning på Ställplätze på golfklubbor? Det är möjligt att du kan hålla kontakten med att spela golf där.
Vad händer om du vill stanna där är att spela tillsammans utan att spela golf. Är det möjligt
det utan problem, för att nätürlich avgift bo på torgen?
Hur är dina erfarenheter.?

hälsning

Nautilus
 
H

Husbilgolf

Guest
Sv: Övernattning Golfklubbor

I Sverige är det gott att vara golfare och husbilist! Otroligt många klubber med Stellplatz möjlighet. Golfhäftet är bra - halv pris på greenfee och info om man kan stå där. Det gäller även baner i Danmark, Norge och några enstaka baner i Tyskland. Men jag skulle like att hitta en översikt över vilka baner som finns i Tyskland där man är välkomen. I "Golfführer Deutschland" finns ingen information om detta.
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Övernattning Golfklubbor

Har heller inte hittat någn sådan lista men har samtidigt inte känt det som något problem o stanna vid de tyska banorna menklart har de också hotell anläggningar så ....
I vilket fall som heöst så finns fina erbjudande här golfküste * schleswig-holstein :: golfküsten*-card Där du kan välja 5 banor för 169 euro och om du sedan tar hem katalogen/katalogerna så har du alla adresser så du kan ringa eller maila.
man får också en massa erbjudanden.
Golfküste Schleswig-Holstein * Prospektbestellung
 
Senast ändrad:
H

Husbilgolf

Guest
Sv: Övernattning Golfklubbor

I Bordatlas och Reisemobils Stellplatzatlas finns några enstaka golfanläggninger som erbjudar parkering/övernattning för "Wohnmobile". Men du måste leta! Jag visiterade 4 stk under min oktoberresa - och mådde mycket väl!
 
Toppen