A
Adria 707
Guest
körde föra sommaren i Österrike max 12 mil motorväg köpte en G-box för ca 1000 kr nu efter 10 månader Kommer det en straffskatt på 2400 kr kör aldrig i Österrike mer:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Som jag förstår skulle jag ha skickat in en kopia på reg-papperna till österike
Typ transportstyrelsen.
körde föra sommaren i Österrike max 12 mil motorväg köpte en G-box för ca 1000 kr nu efter 10 månader Kommer det en straffskatt på 2400 kr kör aldrig i Österrike mer:
Kan man köra och betala med kort eller kontanter som vid Öresundsbron
Max 14 dagar efter man har köpt en G-box i Österrike så ska man ha faxa in sitt regbevis. Det tråkiga är att allt står på tyska och det kan vara lurigt om man inte kan läsa eller förstå vad som står.
Med EasyGo+ gör man likadant sedan får man boxen hem sedan är det bara tuta och köra och man slipper ladda boxen då det dras automatiskt från kontot.
För att slippa krångla med GOBOX vid gränsen + riskera strulet med missat inskickande av registreringsbeviset rekommenderar jag er att beställa en EASYGO+ i förväg från EasyGoplus for privatkunder | BroBizz® .Hej går det att beställa från Sverige innan resan eller måste man köpa den där![]()