Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vill inte försvara Postnord men lite fakta är ju alltid bra när man lite till mans tror (även jag) att risken är stor att man inte får sitt brev, paket alls, eller för sent. Jag tror (men har inte kollat) att övriga har liknande siffror, inte så dåliga alls. Man får ju bara höra om när det går fel...
Statistiken utförs av externa/oberoende Kant Sifo:
Kvalitet | PostNord
Det finns lögn, förbannad lögn och så finns det statistikEn tankevekker må det jo väre at ca. 40% av kommentarene i denne tråden er "NEGATIV" til Post-Nord!
Kanskje en liten bjelle burde ringe hos "noen og enhver"....., Post-Nord, wakie-wakie
Jo det har jag ju och jag håller med att det är lite enklare här att skicka och ta emot paket. Det räcker ju med ett trackingnummer tycker man.Sorry.... Men jag trodde att du hade läst mer än bara rubriken
--------------------------------------------------------Jag har varit ute för exakt samma sak. Väldigt irriterande. Bättre än så bör man kunna vänta sig av PostNord. Säkerligen rent slarv. Det är svårt att tappa bort ett stort däck.