Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tack för tipset @Boflo! På deras hemsida hittar jag bara Vetlanda men jag har mejlat dem om detta nu. Har jag tur finns det även i Alvesta och det är bara en dryg mil från Gemla där jag bor. Oljeshejkernas huvudkontor är i Alvesta.Oljeshejkerna i gemla och alvesta har hvo100 enl deras hemsida
Jag mailade Peter Nilsson på ÅFA AB, alltså en av de ansvariga för rabatten som Husbilsklubben har på Truckkortet (SÅIFA). Jag ställde några frågor som jag lägger in nedan. Peters svar syns i fetstil direkt efter frågorna.Det har framkommit en del uppgifter i den här tråden som förvånar mig mycket. Det skulle vara intressant att få synpunkter/fakta från någon på ÅFA/SÅIFA om det här.
Har vi rabatt på Q-star?
Qstar, Bilisten, Pump, Preem/SÅIFA.Drivmedel
ÅFA förmedlar 60 miljoner liter drivmedel varje år. Genom samarbete med Preem/Såifa ger ÅFA-kortet tankmöjligheter på många platser över hela landet. Ju fler som är anslutna till ÅFA desto bättre blir möjligheterna att förhandla fram bra priser...www.husbilsklubben.se