• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Äras dom som äras bör

Niclas & Pia

HBK Medlem
Inlägg
332
Kommun
Borås
HBK-Nr
5365
Medlemskap
2024
Dometic har en mycket bra kundservice. Hade problem med en kärvande ugnslucka i vår Dethleffs -12. Tänkte att jag skickar ett mail på vinst och förlust om man kan få det åtgärdat eller hur man möjligen kan fixa det själv. Blev uppringd av en trevlig person som sa att det fixar dom självklart på garanti, nu jobbar jag inte långt ifrån där dom har sitt säte så normalt gör dom inte detta själva egentligen men eftersom jag hade jobbet några kvarter bort så var det inga problem.

//Niclas
 

coe

HBK Medlem
Inlägg
288
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3052
Medlemskap
2024
Sv: Äras dom som äras bör

Kan bara instämma. helt suveräna.
Jag hade problem med oren förbränning på största brännaren på spisen. Jag skickade en mailförfrågan om ev. tips och råd. Jag ombads ange munstycksstorlek på brännaren då de direkt misstänkte felaktig luft/bränsleblandning. Sedan kom ett nytt munstycke, en storlek mindre, per post. Efter bytet har det fungerat perfekt, effektminskningen med det mindre munstycket är marginell.
De bjöd dessutom på munstycket som goodwill. Bättre kan det inte bli. Jag hade gladeligen betalt för nya munstycket.
 
Toppen