F
F.d. 3088
Guest
Sv: Äntligen !!
Hur går det har du fått tillbaka bilen
Gurra
Hur går det har du fått tillbaka bilen
Gurra
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det var skoj att se att Janase har en likadan husbil som jag själv,har du haft din länge?
Är du nöjd med din eller har du haft några problem?
Min har bara gått 5000 mil och är en 95a,innan jag hämtade den bytte dom kamrem och servade den så jag tror inte det ska vara några större problem nu.
En av anledningarna till att det blev just den bilen är att min kusin i Helsingborg äger Tonys Budbil och har genom åren haft en massa Iveco bilar och varit nöjd med dom.
Riktiga slitvargar säger han,dessutom äger han också Jourverkstaden i Helsingborg som är auktoriserad Ivecoverkstad.
Så man kan ju hoppas på lite rabatt kanske .
Jag är heller ingen anhängare av framhjulsdrift så Ivecon kändes rätt för mig med längsmonterad motor och bakhjulsdrift,svårt att veta i förväg om man gjort rätt val men det lär tiden utvisa.
man brukar ju ta bort klubbmärkena när man byter in bilen men i denna klubb gör man nog inte detta jag har sett flera bilar till salu just på firman i örkelljunga
man brukar ju ta bort klubbmärkena när man byter in bilen men i denna klubb gör man nog inte detta jag har sett flera bilar till salu just på firman i örkelljunga
Idag är det återigen kanonväder ute och ingen husbil på infarten,det börjar bli tråkigt att inte kunna använda sin husbil när vi har så fint väder.
Men på torsdag åker den i alla fall in i verkstaden för att bli undersökt,fram tills nu har den stått parkerad hos Bengt i Örkelljunga för att kunna ha den under tak tills verkstaden hade tid att ta in den.
Men nu börjar det röra på sig,ska bli kul att se vad problemet är med läckaget.
Så här långt har det inte varit några problem med Bengts överhuvudtaget,dom har lovat att fixa läckaget så bilen blir bra igen.
Garantin förlänger dom också och vi har kommit överens om en kompensation för att jag inte kunnat använda bilen som tänkt.
Men det är ändå tråkigt att man inte kan använda bilen när det nu är så fint väder,jag får hoppas att det blir lite fint väder under senare delen av hösten också.
Är ändå glad att jag köpt bilen hos en handlare som tar sitt ansvar,hade jag köpt den privat hade jag förmodligen haft ännu mer problem.
Njut av det fina vädret ni som är ute med era bilar =)