Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
OK på vad sätt då?
Här skriver Bäckman om en fin upplevelse som han haft, och genast då kommer en sur kommentar från Jappe om det olämpliga i att "skita ner naturen" genom att köra snöskoter istället för att åka skidor,
På vad sätt har då tråden "spårat ur" när kritikern får på näbben?
Lugn nu..... Alla som känner Jappe vet att han nu som miljövän just skrivit på för en Euro5 bil och känner sig kluven eftersom snart Euro6 kommer
Jag tror jag ska ta en tur till Boden för att kolla om det kan vara något för mig!
Jappe
Solen är tillbaka och vårvintern är här, den vackraste årstiden!
Min kompis Lasse kom förbi runt 8:30 och vi for på en skotersväng när solen steg upp.
-17 vindstilla och solsken, en perfekt dag!
Det turer som dennna föder drömmar om en fullt fungerande vinterhusbil med minst 2 tons dragförmåga.
Tänk att vakna upp i fjällvärlden och ta en tur liknade denna på morgonen.
Men jag ska inte klaga, det är fint nog att åka skoter även här hemma.
Vingen
Till Fosen, halvön som avgränsar Trondheimsfjorden mot norr och väst. Flera fina vatten där. Rapport kommer!
aake