• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ägare av Burstner (Argos) 747-2, KLICKA HÄR!

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Ägare av Burstner (Argos) 747-2, KLICKA HÄR!

Absolut Vidhem, skicka mig ett PM med din mailadress så lägger jag till dig på listan också. Jag förväntar mig givetvis att du kommer på vårens första träff någon gång i mitten på maj.
När du har varit på en Argosträff är dock sannolikheten ganska stor att din Nordic är till salu veckan efter på Blocket, och din nya Argos är beställd...
Du är vamt välkommen i Argosgänget!:yes:

/Ludde

Hej LUDDE
Trodde inte att jag fick vara med.Då jag inte har vintertäcke och kondens på vindrutan.Men det är ju alltid trevligt med en Hermelin bland HB:arna.
Ha det.
/Vidhem

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Vi har vintertäcke men ingen kondens....:cool:...

Jag väntar fortfarande på ditt PM med mailadress, så fort vi har bestämt så meddelar jag tid o plats, katt bland hermelinerna är bara trevligt:D, vi är många som ser fram emot att träffa dig :)

/Ludde

F

F.d. 165

Guest

Vilket förtält bör man välja till Argos 747-2, 2011

Anna

:swoon:

F

F.d. 50047

Guest

hej. får man vara med.
har ett jätteproblem son ni i argos familjen kanske kan hjälpa mig med.
har försökt i 1 års tid att hitta en passande dragkrok till min argos 747-09. tyvärr så har inte ens al-ko.lösningen på problemet.den dragkrok som skall passa enligt deras lista går inte.efter samtal med deras representant i sverige så säger han att någonting är fel.jo tack det har man ju förstått. finns det någon snäll medlem som kan ev fota av en dragkrok på eran bil och e-meijla till mig.eller läsa av tillverkarens typ och nr.

mvh hans söderman
bergsgatan 122
83296 frösön e-meijl hassepower@hotmail.com

F

F.d. 25701

Guest

Hej vi vill vara med i Argos klubben hur gör vi ? haft Argos en -05
Nu har vi en -11

elegancen

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
7888
Medlemskap
2025

Vi blir gärna med om det är ok har en Svensksåld -11 men det kanske går bra iallafall.:p

F

F.d. 27061

Guest

Hej!
Vi är jättegärna med i Argos klubben!!
Har precis hämtat en i Tyskland,-08, ska regbesikta på onsdag nästa vecka :confused: (hoppas detkommer gå bra) sedan kan vi tuta och köra.
Fam Olsson med fyra barn

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Skicka till Kicki så ordnar hon det! Vi ska träffas nu i augusti i Ulricehamn, vore kul om ni ville vara med

/Ludde

T

Thomas Garbo

Guest

Vilket drag de blivit i denna klubb Ludde!! Vad roligt, vi har ju kommit med tack vare dig!!:twitcy: Tänkte jag skulle berätta om våra eskapader rörande vecka 7 2014, men jag smälteri allt ännu !! :spinny::twitcy::twitcy:
Återkommer med reseskildringen!!

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Är det bara argus modellen, annars fins där redan en Bursner klubb i sverige för modligen den första märkes klubben som bidaddes av en kompis till mig Jan Wilhelmsson Trelleborg men den gäller alla burstner Huabilar och dom brukar ha trevligt på sina träffar så länge Jan levde men tyvär.

mvh Bertil

T

Thomas Garbo

Guest

Är det bara argus modellen, annars fins där redan en Bursner klubb i sverige för modligen den första märkes klubben som bidaddes av en kompis till mig Jan Wilhelmsson Trelleborg men den gäller alla burstner Huabilar och dom brukar ha trevligt på sina träffar så länge Jan levde men tyvär.

mvh Bertil

Hej BeRoka. Tror att Ludde startat denna med utgångspunkt av medlemmar i HBK. Så vitt jag vet är Byrstner-klubben något utomstående/fristående från HBK??.

Peter-Kristina

FD HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
14266
Medlemskap
2021

Hej !

Vi är stolta nyblivna ägare till en Argos 747:a -13, som vi hämtade hem från Tyskland innan jul.

Detta låter som ni är ett riktigt kul gäng som vi gärna hakar på..
Det är jag och min fru Kristina och vi har två grabbar på 6 och snart 9 år.

Kul med träffar, där man kan umgås, byta erfarenheter och har kul i hop.
Så kan barnen hitta nya roliga lekkamrater.

Öland tycker vi låter som en toppen idé. :applaus:
Vi älskar Öland och har varit där varje sommar sen 1997.

Men det finns ju många andra trevliga ställe.
Återstår att se var nästa träff blir. :)

Mvh Peter

F

F.d. 4423

Guest

Hej

Jag har en Argos 747-2 09:a som jag köpte förra året och nu bor i året runt. Bilen är importerad från Tyskland av förre ägaren. Jag går gärna med i den här "modell klubben".

Hälsningar
Kalle P.
Oxelösund

F

F.d. 50653

Guest

Hej köpte en argos modell 2012 får man vara me :)
Mvh Denny/ karin

Toppen