Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tror det är epidemi i dessa kretsar.....
Har denna Vespa 150CC -62 och även en 50CC från 70-talet.
// JanneVisa bilaga 134393
Du och dom andra som jobbar med forumet ska ha mycket beröm så detta går inte att uttrycka!!!!! Tack för den otroligt duktiga insatsenJag har inte jobbat i verkstaden sedan 22 december.
Vad har jag då gjort, för att sitt ner och vänta på att våren skall komma är inte "my cup of tea".
Under hela hösten och sedan ännu mer intensivt från 4 januari har vårt nya forum upptagit min tid mer eller mindre på heltid så också för övriga 9 medlemmar i HBK-Referensgruppen och de testare som hjälpt oss att putsa till hemsidan.
Nu lugnar det ner sig lite tillfälligt innan vi fortsätter med de funktioner som vi är väl medvetna om saknas, kan förbättras eller kommer till ytterligare.
Vad hände med cykeln som jag hade i bastun?
Klar!
Visa bilaga 145096
Den gamla Rödkvarnan envisas med att vara inkontinent, kanske en droppe olja i veckan, inte acceptabelt även vid en ålder av 67 år. Tillverkade en packning av tunnt korkpackningsmaterial, passade på att spänna upp kopplingen som slirade lite på 3:ans växel.
Där har Rödkvarnan hängt nu i mer än en månad. Bråttom? Nej, men det kliar lite i mekanikerfingrarna när jobbet framför tangentbordet blir helt dominerande. Vi går mot ljusare tider, snart, snart skall den vara körbar igen.
Visa bilaga 145097
PS
Tråden handlar om Veteranmoped:er men får väl även täcka hobby-sysselsättning.
DS