• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Vi har åkt runt i stort sett hela Sverige både med husbil och i jobbet och jag hävdar att Stockholm är Sveriges vackraste och bästa stad.
Den har allt, fina omgivningar, skärgården, restauranger, bra nöjesutbud och mässor.
Kort sakt. Stockholm är bäst i mina ögon. Ligger också strategiskt bra för resor runt landet. Dessutom kör vi bil bättre än de flesta. :D

/Bosse
 
F

F.d. 50209

Guest
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

Ha ha ha. Själv gammal 08:a med barn på Ekerö, men jag känner på mig att du får en del mothugg :msn_laugh:, det finns säkert delade meningar. Ska bli kul att följa.
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.532
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

Hmmmmmmmmm detta kan bli en intressant tråd :msn_laugh:
 
T

Teddi

Guest
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

ja kan inget annat än att hålla med,,med säkerhet sveriges vackraste skärgård,,

dessutom våra goa moderater som styr o ställer,,:msn_wink:

men blir de inte lite jobbigt ock hela tiden släpa på en massa salt för att få ett riktigt havsbad:bock:
 
F

F.d. 2591

Guest
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

Hej,

Är benägen att hålla med till viss del, skärgården är vackrare än Västkusten, men Skånes kuster gillar vi starkt

Stig B.
 
T

Teddi

Guest
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

vi hyr ju ut isbrytare till er så slipper ni åka skridskor till jobbet,,:blabla:



era gosingar:msn_wink:
 

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Inlägg
383
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2024
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

Kan bara hålla med.......Men gud vad skönt är att åka där ifrån efter några dagar i stressens högsäte.:msn_laugh::msn_laugh::bock:

Puss o kram
Johnny
 
F

F.d. 53091

Guest
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

Va! Har Stockholm skärgård?Trodde det va en översvämmad pinnskog!:blabla:
 
T

Teddi

Guest
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

ja tycker den ligger lite för långt österut,,har aldrig varit där,,

också har passet gått ut,,man får liksom lite ryssfrossa,,hade den bara ligga lite mer västerut,,

känner ni till göteborg,, de ligger i sverige,,ett fantastiskt land,,ni är välkomna till sverige,,hör av er så ska ja hjälpa er in så de går rätt till,,ja tänker mest på karantän,,:blabla::blabla::mh4:


orkar du bosse????:bock:
 
Senast redigerad av en moderator:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.820
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

Stockholm är en väldigt vacker och välskött storstad som vi besöker allt för sällan. Men det Göteborska gemytet och den kontinentala prägeln i Malmö väger lika tungt.

Att cykla i Stockholm är en fröjd och det finns inte många storstäder som tänkt så mycket på cyklister i sin centrala trafikplanering.

Ni som försökt cykla i Franska o Italienska storstäder förstår säkert vad jag menar.
 
T

Teddi

Guest
Sv: Stockholm Sveriges vackraste och bästa stad

ja tror håkan att dom cyklar så mycke beror på att dom har inte råd med en bil,,en väldig dålig valuta som ingen efterfrågar,,tur att vi inte gått över till pesos,,:blabla:
 
Toppen