Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Om tanken är att kunna värma vatten under körning med 12 volt så finns en bättre lösning.
Se: Värme i bodelen vid körning
Hittade dessa:
och![]()
MINI 6 LITRE CXT 12v 300W / 240V 750W WATER HEATER
MINI 6 12v 240v COMPACT WATER HEATER FOR CAMPERVANS MOTORHOMES DUAL VOLTAGE MINI 6 H2OT CXT WATER HEATER WITH DUAL ELECTRIC 12v DC 300W and 230v/240vleisurelines.net
![]()
Water Heater B3 15 - 12V 300W
Model: FLB31503S120A00. Quick Nautical Equipment B3 Series Cylindrical water heater External cylinder: thermoformed plastic. Water tank and heating element: stainless steel, AISI 316L. Supplied with mounting brackets. Vertical or horizontal mounting options. ...www.kent-marine.com
Kanske går att skruva in i begintlig Vv.
![]()
12V DC Solar Varmvattenelement
Som en av de mest professionella 12V DC solvarmerelement tillverkare och leverantörer i Kina, välkomnar vi dig varmt till grossist anpassade 12V DC solvärmare element tillverkad i Kina här från vår fabrik.se.tubularelement.com
Värdefullt inlägg, tack.I inlägg no2 länkar jag till just den 12v VV.... Men bra att du också såg den.
Har du nån ritning eller bild på den så men ser hur den funkar?Under många år så hade jag en riktig solpanel (50x100cm) på husbils taket som gav mig all varmvatten jag behövde.
Har du nån ritning eller bild på den så men ser hur den funkar?
Lät ju ganska enkelt att få ihop. En tank och en cirkulationspump så har man ju varmvatten gratis på sommaren iaf. Hur stor tank är lämplig?