Bosse och Gerd
HBK Medlem
Jag följer era inlägg med intresse när planerar ni rulla hemåt
Inte bestämt ännu!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag följer era inlägg med intresse när planerar ni rulla hemåt
Mycket fin bil. Har en likadan 12:a själv och är väldigt nöjd efter snart 10'mil och flera länder. Hur har er bil skött sig genom åren?Nyss hemkomna från Spanien var vi och besiktiga vår husbil (5 ton) idag, måndag den 30/5, och samma besiktningsman som besiktigade vår husbil i slutet på maj 2021 sa till våra stora glädje - ”helt fantastiskt, er husbil kan likställas med en fabriksny” och det trots att den är 10 år gammal. Vi köpte den fabriksny 2012, men den har sedan dess tillbringat vintrarna i södra Spanien.
Vi var rörande överens om att saltet i Sverige är den stora boven och det oavsett om det gäller husbilar eller personbilar.
På min fråga om vi fick gå ner i ”graven” under husbilen och kolla underredet så svarade besiktningsmannen - självklart - och tillade - där är därför jag säger att den är i skick som fabriksny...!
Mycket fin bil. Har en likadan 12:a själv och är väldigt nöjd efter snart 10'mil och flera länder. Hur har er bil skött sig genom åren?