Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Står ni på dom när ni duschar eller tar ni bort då?Har frågat efter ett dusch golv i trä på Tumbo i Eskilstuna, enl reservdelsbutiken kostade ett golv minst sex tusen kronor, dom tog inte hem golv pga priset,, jag köpte trä plattor på Jula för 169 kr det duger bra åt oss....
På vår bil har vi ett duschgolv som i en vanlig duschkabin, tjock glasfiber.Gissar att det är samma princip som på alla bilar(?), jag har min kvar för att på så sätt fördela tyngden bättre på plastgolvet
Jag håller med åf, men det vore intressant att höra varför åf inte rekomenderar att använda trätrallen.Blev rekommenderad av åf för Carthago att inte använda trätrallen i duschen.
Jag tror att en barfota fot fördelar trycket jämnare och mjukare över ytan.Jag håller med åf, men det vore intressant att höra varför åf inte rekomenderar att använda trätrallen.
Han sa att den ligger där för syns skull. Enl honom är det bättre att duscha utan trall på grund av trycket på golvet blir jämnare om man står barfota. Och att trallen fort blir sunkig. Sen att dom har dom inlagda i sina demo och beg bilar är att folk går in med skorJag håller med åf, men det vore intressant att höra varför åf inte rekomenderar att använda trätrallen.
Låter toppen. Har du bild på denHar gjort eget av plast som man köper per kvadrat. Tar ut när jag duschar och lägger tillbaka efter dusch. Behöver inte torka ur duschen då. Fungerar klockrent.
Har köpt en teaktrall till Carthago I 51chic av Albins husbilar som lackats 4ggr och lagt bitar av typ o-ring 4mm under till för att fördela trycket.Är det någon som köpt till en trätrall till duschen i en Carthago Chic Line, om, var?
BJ