Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Husvagnsplats bakom klubbhuset mellan hål 6 och 7
Vi åtta husvagnsplatser. Dessa kostar 150 kr/natt, för golfspelare. Icke golfspelare 400 kr/natt.
Spelar ej golf, står ej på golfbanornas ställplatser, men något har jag insett efter att följt tråden, golfspelare är känsliga personer som inte önskar att man skämtar med dem, kanske gårdagens societet?
Ganska löjlig och onödig kommentar, golf är ett alldeles utmärkt sätt att hålla sig igång, blir en promenad på nästan en mil varje gång och man kan hålla på högt upp i åldrarna, hur håller du dig i form?:
93-åring gick på 96 slag brutto - Svensk Golf
De flesta golfbanor tar dessutom inte mer betalt än andra ställplatser.
Precis jag är glad att Gert Bertil inte spelat golf eller står på golfklubbarna ställplatser för då riskerar jag inte o stöta på honom. Generaliserande människor kan jag va utan
Själv kan jag tycka att golfklubbar/båtklubbar och vissa varuhus borde tänka annorlunda, iallafall under lågsäsong. Om det står husbilar på natten så drar sig nog en och annan tjuv ifrån att göra inbrott.
...